Kızlar merhaba ilk gebeliğim 6. Ayımız bitiyor bir ama bebişim bir türlü kendini göstermiyor bugün doktora 4 kere girdim hep sırtını dönük 🙈 doktorda bir sıkıntı yok ama yinede üç gün sonra gel bi yüzünü ön tarafını görelim dedi bende içimi sıkıyorum Allah’a şükür hareketli falan ama göremeyince size de bir sorayım dedim belki içimi rahatlatırsınız böyle olanınız var mı