kuzucumoglum Kizlar ben bugün tam 8 haftalık oldum fakat hergun kusma bulantı yaşayan ben bugün hiç bir belirti yok sanki hamile değil gibiyim karnım boş gibi ne ufak bir sızı ne başka birşey bu haftalarda olup ta böyle olan var mı aranızda
Anneoluyorumbenn kuzucumoglum sakin ol kuzum gayet normal sürekli olmuyor bende yaşadığım da bu durumu ilk başta tedirgin oldum sonra arasıra bu durumu yaşadığım için seviniyordum 😊
kuzucumoglum Anneoluyorumbenn bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde ölü doğum yaptım şimdide böyle birşey olunca dedim noluyor hani niye kusmadim veya neden kasigimda bir batma hissetmiyorum diyorum. tşk ederim yorumunuz için böyle yazılar görünce insan rahatlıyor ☺️
kuzucumoglum Edanurozdmr bende bugün kendimi enerjik iştahlı görünce dedim Allah Allah benim böyle olmamam gerkiyor dedim keşke hep böyle devam etse ☺️
Deletedmom83940 dayi herkesin hamileliği aynı olmuyor canım bazıları hiç kusmadan mide bulantısı olmadan geçiriyor hamileliği bazıları 9 ay kusarlar
dayi Deletedmom83940 insan tereddüt ediyor belirti olmayınca acaba sorun mu var diye doğru söylüyorsunuz
Sibbeell kuzucumoglum bu kusma bulantılar ne zaman başlıyor ki ben 6.haftadayım kalp atışlarını duymadım henüz ondan sonra mı başlıyor benim arada kasık ağrım oluyor hafif
kuzucumoglum Sibbeell ben tam 6. Haftaya girdim başladı kusmalar 6+4 te kalp atışı için gttik doktor çok küçük şuan ama ben duyuyorum endişelenecek bir durum yok dedi
Sibbeell kuzucumoglum ay maşallah canım bende yok ya öyle belirtiler beni de 15 inde çağırdı yaklaşık 7+4 olacağız ozaman net duyar la sanırım inşallah acaba herşey yolunda mı diye çok merak ediyorum 😥
kuzucumoglum Sibbeell inşallah sende duyarsın hepimiz sağlıklı bir sekilde burda dogurdummm ❤️❤️ bebeğim yanimda deriz rabbim herkese anneliği tattirsin