Sedefatlas Kızlar merhabalar 24+2 haftalık ikinci hamileliğim fakat şeker yüklemesi konusunda ben yine çok kararsızım siz napmıştınız bu konuda yardımcı olur musunuz bana da
Halime90 Sedefatlas ilk bebeğimde yaptrmışdm şuan ikinciye hamıleyim yine zamanı gelince yaptırcam . çok önemli şekeriniz varsa ortaya çıkıyor . Yaptırmazsanız bebeğinize de zararı olur . Arkadaşmda çıkmışdı 9 ay insüln vuruldu
Bebekgeliyor-20 Sedefatlas yaptırmayı doktorum tavsiye ediyor yoksa sorumluluk sana ait dedi ben yaptırdım sonra pişman olmamak için beni tek zorlayan aç kalmaktı😂
Elayvzz Sedefatlas ben 24 haftamda yaptırdım şekerm yüksek çıktı doktor dahiliyeye gönderdi diyetle çözelim dedik gene yüksek çıktı insüline başladık şuan hergün düzenli şekerimi parmaktan ölçüp yazıyorum çok şükür iyi gidiyor şuan da
esmaozdemir76 Sedefatlas benim daha vaktim gelmedi ama mutlaka yaptiricagim çünkü tansiyonum var şekerin de olup olmadigini öğrenmek iyi olur bence
esmaozdemir76 Sedefatlas nolur nolmaz en azından risk varsa ona göre tedavisi olunur çünkü bu sefer yaptirmazsam sonra bişey olursa çok üzülürüm hep kendimi suçlarım yoksa bile nolcak ne tatlılar ne aburcuburlar yiyoruz
2_kezannelik Sedefatlas bebeğe oladar şeker yükleyip test yapmaları bana saçma geliyor doktorumda onermemisti zaten
Tugbannebebek Kanda açlık ve tokluk şekerime baktırdı önce doktorum sonuçlarım iyi gelince şeker yüklemesi yapmaya gerek görmedi. Yaptırmadım ben. Çok şükür bi sıkıntı olmadı inşallah da olmaz. Pzt doğuma gireceğim 🙏🏼😍
Umran__37 Sedefatlas ne ikili tarama ne iclu tarama ne seker yuklemesi yaptrmadim allaha sukurler olsun kizim cok saglikli sadece detayli yaptrdim o kadar 😊