Mirzaaninannesiii 34+3 haftalik geleyim,1 temmuz sezaryen günüm, var mı benim gibi doğum tarihi alanlar kızlar
Sedefatlas Mirzaaninannesiii 16 Eylül benimkiii deee ay yengeç bebeği çok severim 😂 bende 3 temmuz doğumluyum sağlıkla al kucağına inşallah 🖤
Mirzaaninannesiii Nurcin maşallah son günler , sağlıkla alın kucağınıza inşallah çok heyecanli tadini çıkarın
Mirzaaninannesiii Deletedmom_110 ilkinde sezaryendei 38+6 da doğum yapmıştım, buda 38+2 de olacak inşallah, aslında çok az kaldı 26 gün 🤗
Deletedmom_110 Mirzaaninannesiii anladım canım bende 33+2 deyim ilk olduğu için çatı muayenesi bekliyorum iki hafta sonra belli olacak benimki de🥰
Mirzaaninannesiii iremss 30 haftalikken sordum vermişti tarihi, 34 te tekrar gittim yine konustuk 1 temmuz olarak aldik
Mirzaaninannesiii Zuzu04 sağlıkla kucağınıza alın,son iki güncük hem çok kısa hemde zaman geçmek bilmez🌸
nrsen Mirzaaninannesiii ben de 34+1 im 36 da tarih vericek bende inşallah 2 temmuzda olsun çok istiyorum hayırlısıyla inşallah 🙏