Ruveyda_baskapan ben ilk hamileligimde test pozitif cıktı igne oldum. Dogumdan sonra da oldum igne. 2. Hamileligim simdi 35. Haftadayim. Doktorum 24. Haftadan sonra her ay test yaptı sonuc negatif çıktı. Negatif olunca iğne yapılmıyor. Negatif yani uyusmazlik yok demek. Ama 24 haftadan bu güne kadar her ay tekrarladik testi bir degisme olursa diye. Siz de ihmal etmeyin kontrolleri aksatmayin. Pozitif ciksa igne mutlaka gerekli bebege bir yan etkisi yok. Kan uyusmazligi olunca annenin vücudu bebegi yabanci madde olarak görüp bebege savas aciyor. Dikkat etmek lazim