RaYaRY rozelincoskun_2 zararı var mi bilmiyorum ama bende aşırı derecede mide yanması yapıyor kendisinden sonsuza kadar uzak durmak istiyorum
Melis2015 rozelincoskun_2 doğuma yakın öneriliyor baslarda yasak rahim ağzını yumuşatma özelliği varmış sanırım
Deletedmom_110 rozelincoskun_2 Ben 12. Haftada asermistim yarısına kadar yedikten sonra aklımıza geldi düşük yaptığı rahim ağzını yumuşatıp düşüğe sebep oluyor hemen yemeyi bıraktım daha da yemedim bir sorun da yaşamadım ama yenmemesi gerekiyo
EssoSavve Valla bizim hala almış ikram etti bende alerji yaptı bida yemedim normalde alerji falan olmazdım oğlum çok sever 🤷🏼♀️