Doga12345 Kızlar bugünden beri vajinanın üst kısmında karının altı bıcak batması iekkince agrım oluyor normal midir acaba böyle bir şey başınıza geldi ni ?
Ceila Ben hamileliğimin ilk 1,5 ayını regl sancısı gibi ağrılarla geçirdim. Bıçak saplanıp gibi ani ve kısacık ama günde 10 15 defa oluyordu. Yerleşme ağrısı diyorlar genelde