SemaArin KIZLAR 5 HAFTALIK HAMİLEYİM 1 HAZİRANDA BETA HCG 496 ÇIKMIŞTI DÜN YANİ 3 HAZİRANDA TEKRAR VERDİM 973 ÇIKTI BANA AZ GİBİ GELDİ HERKES NORMAL DEDİ BUGÜNDE KARNIM AĞRIYOR SANKİ GAZIM VAR GİBİ İSHALİM GİBİ SİZCE NORMALMİ ???
G_19 SemaArin bence normal bende öyleydm ilk başlarda bi sıkıntı olmaz insallah korkma bende öyle korkup gitmiştm doktora normal kasık ağrın karın ağrın
sirin96mom SemaArin Geç döllenme olmuş olabilir. beta hcg nin kaç olduğu değil 2 günde ikiye katlıyor mu o önemli. Seninkide katlamış zaten. Karın kasık ağrısı ve gaz problemleri de gayet normal korkmana gerek yok😊
aresinannesi1 Bende 4 hafta 3 günlük hamileyim bendede karın agrısı çok fazla bide mideme vuruyor agrı ama normalmiş