Merhaba anneler ben Kayseri’de yaşıyorum. 11 haftalık hamileyim. Doktorumu değiştireceğim. Hüma hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Aranızda kontrollere ve doğuma oraya giden var mı? Doktor önerir misiniz? Uygun fiyat olmasını istiyorum ücretler vs hakkında bilginiz var mı? Yada diğer hastanelerde uygun muayene ücreti alan iyi bir doktor öneriniz var mı? Uzun zamandır araştırıyorum ama tam sonuca varamadığım için sizlerede sormak istedim şimdiden teşekkür ederim 😊🥰