hanımlar herkese selam ANKARA ŞEHİR HASTANESİ 1 haziran sabah muayene geldim bebegin başı aşagıya dönük bi alttan muayene edelim dediler bugün 4 haziran. 3 haziran sabah 5 sularında da suyum geldi muayene ede ede patlattılar sağ olsunlar, 2 gündür yatıştayız harap oldum başına böyle bir şey gelen var mı bebek suan iyi açılma 3-4 cm suyu yeterli taburcu olma imkanım var mı sizce? hastanede çıldırmak üzereyim yemek yiyemiyorum uyuyamıyorum bunalıyorum ağlıyorum devamlı böyle bir sürec geçiren oldu mu lütfen yazın