Kızlar merhaba 38+3 günlük hamileyim üç gündür adet olacakmısım gibi hafif hafif ağrılarım vardı , bugünde 15-20 dk dır ara ara rahmime bıçak batıyor gibi oluyor arada , birden kıvrandırıyor hatta beni bianda canım yanıyor , bebişin hareketleri baskı yapıyor desem hiç böyle olmuyordu o kadar sert hareketde etmiyor cünkü, bu doğum belirtileri mi noluur yardımmm edin bilen😖😖😖