Keziban32- Kızlar şuan 37+3um çatı kemigim çok ağrıyor bebek kanala girdi mi acaba o yüzden mi ağrıyor 🤔
ipekveatlas Keziban32- olabilir de olmayabilir de.. benim çok şiddetli çatı kemiği ağrım vardı yatakta sağdan sola dönemezdim ama bebeğim kanala doğum yapacağım gün indi..