Aydogdu2 benim de 35.haftam bezen şiddetli bir şekilde ağrıyor sol kalçama kadar iniyor ağrı
4.5 sene öncesi 2 kez fizik tedavi gördüm o zamanlar sanki sırtıma bıçak saplanır gibi oluyordum gece boyunca bacak kramplarıyla uyanıyordum fizik tedaviden sonra daha iyi oldum tabi ilaçlar da kullandım işte hamilelikte karnım büyüdükçe bel ağrım ortaya çıktı tekrardan bide bacaklarıma yine kramp giriyor ayakta çok kalmasam da oluyor birde adet olacağım zamanlar çok belim ağrıyordu benim