Arkadaşlar merhaba. Üçüncü gebeliğin ama cocugum yok. Ilk ikisi olmadı maalesef. Size bi ser danismak istiyorum. Üç gündür ara ara adet sancısı cekiyorum sabah mesela sonra duruyor akşam tekrar başlıyor. Normal midir acaba bu durum. Endiselendim de. Çok şükür bebişim de hareket ediyor hissediyorum.