Kızlar ilk doğumum normaldi ozamandan kalma ayva göbiş vardı toparlayamadan hamile kaldım busefer sezaryen oldum şimdi iyice sarkacak yada göbek kalıcak korkusu yaşıyorum çatlaklar ve selülit yeterince psikolojimi bozuyor birde göbek ve simit bölgesi görmek istemiyorum!! Doğum yapalı 21 gün oldu doktorcuuğum kullan korse dedi ammaa velakiiiin ben seçemedim gönlüm yamuna al diyor ama tecrübe sahibi olanlar bana belki başka önerir yada yamuna kullandım gerçekten göbek ve simitlerde işe yarıyor dersiniz.. Anlayacağınız önerilere tavsiyelere tecrübeleree kompleee açığım 😂😂