maybeone_34 Merhaba şuan 28+5 olduk son 1 haftadır bende hep aşağıda hissediyorum hatta baya sanki az daha zorlasa çıkacak haraketleri falan aşağıda doktorum dönmüş dedi 27 haftalıkken o yüzden olabilir demişti. Kızım da benim erken dönmüştü oğlum da öyle oldu. Yani bendeki o yüzdenmiş. Ama aşırı zorluyor yalan yok baya sancı oluyo aşağıda.