MissMuso özellerde yapılıyor diye biliyorum ben 8. Ayıma kadar özeldeydim 8. Aydan sonra şehir hastanesine gittim çatı muayenesi filan yapılmadı bebek pozisyonuna göre doktor normal doğum görünüyor dedi 39. Haftamın içinde bayram olduğu için genel kontrole acile gittim açıklık var mı diye bakıldı açıklık yok dediler sadece ama normal yaparsın yapamazsın demediler. Normal doğum yaptım