Buseeeeeeeee ben kızıma yenidoğan 1 paket 70 li prima premium care aldım şuan kızım 15 günlük 1 paket bitti. Sonra eşim 48 li mi ne almış 70’ linin fiyatı ile aynı olunca tuttum trendyoldan 3 tane daha 70 li sipariş ettim. İlk zamanlar o kadar çok gidiyor ki anlatamam. Daha altını değiştirip temiz bezi takarken büyüğünü çat diye yapıyor sık sık değiştirmeme rağmen popişi kızarmış bugün dün gece biraz uzun uyudu 😩 hepsine yapıyor büyüğünü yıldım bok değiştirmekten 🤣🤣 sleepy primaya göre küçükmüş öyle duydum madem almışsın 1 paketini kullan diğerini 2 numara ile değiştir 96 gün sonra keşke 4-5 paket alsaydım deme sonra fiyatlar malum 🙄🙄🙄