Birduamvar0 Selamm ayda 2 kez yumurtlayan oldu mu aranızda. Birdee 3 gün sürüyorusa bu yumurtlama ve çatlama günü her gün deniyormusunuz sperm kalitesinden dolayı merak ettim başına gelen varsa paylasırsa sevinirim kızlar🫶🏼
Unlukacar Birduamvar0 canım benim ayda 1 yumurtlamam reglim bitince başladım koyu çift çizgiyi görünce 3 gün birlikte oluyorsun
dayi Birduamvar0 ben 2 gün yumurtlama görüyorum toplamda 4 gün değerlendirdiğim ay hamile kalmıştım bence kaçırmayın o günleri
Birduamvar0 Unlukacar bende öyle yapıyorum canım ama sperm kalitesi için 2 günde 1 yada 3 günde 1 diyolar ya bilemedim bu sefer napsam ama kaçırmamk için heralde en iyiisi 3 günü değerlendirmek galiba 🤭
Unlukacar Birduamvar0 yok canım ben doktorada sordum kalitesinden ziyade gelen yoğunluk azalıyormuş ben iki gebeliğimi de ovulasyon takibi ile oldu
Birduamvar0 dayi kaçırmadım canım yumurtlama ve catlama günlerini değerlendim tşk ederim inş bende güzel haber alırım🌸