250817MK 30 haftalık hamileyim b12 eksikligi çıktı kadın doğum doktorum b12 iğnesi verdi hergun vurulmam icin aranızda benim gibi olan var mi kulanan var mı sizce vurdurmalı mıyım
Dark 250817MK doktor verdiğine göre tabi ki vurdurmalisiniz. Size bir zararı olmaz aksine çok yararı olur
Ayfertufan Ben hamile olmadan önce de kullanıyordum hamileliğimde de kıllanıyorum doktorum hamile olmadan önce yıllık vermişti hafta da bir şeklinde daha sonra 15 günde bir ayda bir şeklinde vuruluyorum
250817MK Ayfertufan saglık ocağındaki doktorum hamileligin son evresinde onermıyorum dedi ama siz kaç haftalıkken kulandınız
Ayfertufan 250817MK Ben şuan 18 Haftalığım 7 Haftalıkken başladım ama benim çok düşüktü değerlerim şuan hatırlamıyorum ama
Askiletotomsu 250817MK 28 haftaligiz 200 değerim Alt sınır zaten 200 Üst sınıra yakın olmalıydı yani 800 e doğru.
Ebrutt 250817MK banada saglıkocagındakı doktor iki kere yazdı b12 iğnesini ilk ıgnemı bıraz aksattım çok işe yaramadı bı kaç sonra tekrar yaptırdım çok dusuk çıktı b 12 ikinci yazdığını hiç aksatmadan vurdurdum normal suan