6813 benimde son 15 😁 normal doğum istiyorum bende , her ne olursa olsun kadın vücuduna verilmiş en güzel şeylerden biri doğum yapmak , sezeryana dönsem bile o ağrıyı çekebildiğim için asla pişman olmam , herkesin normal dopum denemesinde fayda var , ben böyle düşünüyorum☺️❤️