Canselasr Kızlar 27+4 oldum bugün 2 gündür bebegimin hareketlerini hissetmiyorum bide kaburga kemiğim acayip aciyo sanki sürekli vuruyorlar gibi benim gibi olan varmi?
Busra5189 Canselasr canım hemen doktoruna sor yada git 27 haftandna sonra günde 10 kez hareketini hissetmen gerek
pimpiriklii Canselasr ben 3 gün hiç hissetmedim ama onun öncesinde halı yıkadım evde biraz ağır iş yaptım yoruldum sonrasında hareketlerinde azalma oldu hiç hissetmedim doktora gittim normal sen yorulunca oda yorulmuştur dedi
alonee Canselasr benimde öyle şuan bu haftalarda normal sanırım. Ama gün içinde birkaç kerede olsa hissetmeniz lazım sanki. Acile bi gidin derim
edis22 Busra5189 hayir gayet normal. Hep hareket edecek diye bisey yok. Ben o haftalardada bi kac gun durgun oluyordu. Hatta simdi 34 haftadayim 2 gundur durgun.
pimpiriklii Canselasr sağlık ocağı yakınsa eğer bir git istersen kalbini dinletsin rahatlarsın belki ☺️
benimmdunyamm Canselasr şuan açsan yemek ye sonra uzan dürt elinle soğuk süt de iç tepki vermesi lazım vermiyorsa acile git
Handeasel Canselasr hiçmi hissetmiyorsun azda olsa kımıldama olmuyormu eğer hiç kıbırdama olmuyorsa doktora git ama azda olsa hissediyorsan o haftalarda normal benimde 3 gün az hissettiğimiz zamanlar oluyordu
Bebisinannesi01 Canselasr tatli enerrji verecek seyler ye ve uzan parmaginla pit pit vur az da olsa hareket olmasi lqzim ama yinede acile git mutlaka