Nadiye Kızlar 36+0 haftalığım. Bçdaha yeni doktorun yanından geldik çocuğun kilosu 3068 . Aon 1 ayda 1 kiloya yakın alırlar genelde yada stabil kalabilir dedi. 4 ve üzeri olursa sezeryan olur dediç ama ben normal doğum istiyorum. :( böyle benim gibi olan varmı
Ladess Nadiye maşallah gelişimi çok güzel.sağllıkla alın kucagınıza ,doğum şekline de takılmayın bence ,sezeryan oluncada anne olunuyor ,üzülecek birşey yok,hayırlı doğumlar