Merhaba hanmlar Adet tarihime göre 6 +1de ilk kez doktora gittim Kese gözüktü fakat bebeği göremedk oluşum var belli belirsiz ama net değil haftaya gel dedi.acaba oluşması gerekiyormuyordu kesenin haftamla uyumlu olup olmadıgınıda söylemedi.endişelendim