Meleknurl Arkadaşlar sezeryan doğumda yapıştırma olanlar duşta nelere dikkat ettiniz ve kaçıncı gün oldunuz ben çok korkuyorum
Sare19 Meleknurl ben bi 10 gün kadar pansuman yaptım doktorum önermişti birde krem vermişti çabuk iyileşmesi için duşta oturmadan sabun sürmeden yıkanmanız gerekiyor enfeksiyon olmaması için
Kayralianne Meleknurl hastaneden çıkarken pansuman yapılıp su geçirmez bant takılmıştı onunla rahat duş alınıyor 5.gun onu çıkartıp duş alıp duştan sonra fon makinasiyla kurutup batikon sürmüştüm ben
Sare19 Meleknurl ben 2 gün sonra almıştım eve gelince doktora sorarak dediğim gibi ayakta sadece su ile edin
2kizanasi Eve gelir gelmez duş aldım, çıkmadan doktor kontrol etti hemşire şeffaf sprey bant sıktı bununla duş alabilirsin sonradan soyulup gidiyor dedi kuru kalmasına dikkat etmek lazım o kadar. Pansuman sadece ilk gün hastanede yapıldı yoksa hiç yoktu yani
dml33 Meleknurl eve geldim bant vardı ertesi gün dus aldım 3. Gun actm pansuman yaptk 10 gun falan ayakta yapiodm çok su karnıma degdirmemeye calisiodm iyice kuruluodm dus sonrasi