Emine003 benim ki maalesef bebiş ters olduğu için sezaryan ve son 17 gün , gününü beklemek çok daha korkunç ve biraz da endişe verici çünkü o güne kadar döner mi acaba? Tam 37 haftalık hamileyim ilk doğumum normal doğumdu ikinci gebeliğim de neden bebek ters olduğunu anlamadım bir türlü hayırlısı kısmet nasip ama donmiycekse de dönmesin bir zahmet son anda dönse çok affedersiniz mal gibi orta da kalicam nasıl olur hiç bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah sağ salim bebişlerimizi kucağımıza alırız 🥰