Twinmama46 Hastane çantama koymak için mama almıştım normal masanın üstünde duruyordu eşim sıcak havada bozulmuş olacağını söylüyor kafama takıldı ya sizce bozulmuşmudur bu arada hava sıcak ama😪
aylinpalaa Twinmama46 keşke mama almasaydınız bozulup bozulmayacağını bilemem ama zaten her yerde satılıyor mama ihtiyaç halinde eşiniz eczaneden bile alabilirdi 😊
3oglanannesi Twinmama46 ağzını açmadıysan bişey olmaz markette de rafta duruyor sonuçta bozulsa ORDA bozulur
MinnieMouse Twinmama46 havaların ısındığı öyle çok olmadı bir kaç gündür hava sıcak zaten hemen bozulmamıştır, ne zaman aldınız canım?
Twinmama46 Unlukacar yok açmadım ama hava bi 30 derecenin üzerinde die korktum bozulmuşmudur acaba die🤦♀️
Twinmama46 3oglanannesi yok yok açmadım hani marketlerde içeri serin oluyor yA dedim şimdi ev baya sıcak yani kafama takıldı sonuçta bebeğe zarar verir mi die
Unlukacar Twinmama46 yok canım hiç merak etme aklında bulunsun mama kullanmaya başlatsana açtığın mamayı 15 gün içinde tüketmen gerekiyor
3oglanannesi Twinmama46 hiçbirşey olmaz ben ikiz büyüttüm mamayı koliyle alırdım 1 2 ay kullanırdım ağzı açılmadığı sürece son kullanma tarihine kadar durabilir
MinnieMouse Twinmama46 yok yok Allah’ın izniyle bişey olmamıştır. Kutusunun koruyuculuğunu da hesaba kat canım. Kuru ve serin bir yere kaldır. Eğer çok için rahat etmeyecekse verme, doğum zamanı yenisini alırsın.
Elvanguzel Twinmama46 Aptamil çok sıcaklarda dolaba koyuluyor ben iki bebeğimde de kullandım sıcaklarda serin bir yer olmadığı için bilginiz olsun.30 dereceyi aşan sıcaklar da dolabın kapağında muhafaza ediniz diye yazıyor.
Elisam123 Twinmama46 kapağını acmadiysan bozulmaz açıldığında ise 15 gün süresi var dolaba da koyulmuyordu yanlış hatırlamıyorsam
Twinmama46 MinnieMouse malesef artık mütahitler kiler falanda yapmıyorlar sagolsunlar malzemeden kurtulmak için🤦♀️😂