Deletedmom000 Dilekkkk 36+2 deyım canım gunluk ped kullanıyorum o yuzden anlayamadım nasıl bı yapıda oldugunu sadece renk olarak gordum canım
Deletedmom000 Dilekkkk sımdı doktoruma gıdıyorum canım ama meraktan olucem buyuk ıhtımal catı muayenemı bu gıdısımde yapacak bugun randevum vardı Allahtan
Ravza4309 Benim de doğumdan iki hafta önce aynı öyle bir pembe sıvı gelmişti erken olacak diye korkmuştum ama bebiş iki hafta daha bekledi 😅inş sizin bebek de bekler Allah yardımcın olsun
Deletedmom000 Elcnerdgn bebek yerlesmeye calısıyo ondan olmustur dedı zaten plasentam rahmıme normalınden daha da yapısık oldugu ıcın sezeryanla alacaktı 2 hafta sonraya gun verdı canım
Deletedmom000 dilanbartos kontrole gıttım zaten bugun durumu anlattım endıseye gerek yok zaten alabılırız artık cocugu dedı testlerı soyledı onları yaptıracagım 2 hafta sonrada kucagımda ınsallah 🙏🏻