Nagihan2424 Merhaba kizlar 27 haftalık hamileyim karnimda belimde adet olucakmisim gibi ağrı oluyo bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz lütfen
aylinpalaa Nagihan2424 bende yaşadım aynısını doktorum bu haftalarda rahim kendini doğuma hazırlıyor, takip et eğer her saat başı oluyorsa gelirsin demişti. Düzensizse sıkıntı olmuyormuş
benimmdunyamm Pyrzeda benim karnimda hafif ağrı vardı belden flaan gelmiyordu gittim şükür sıkıntı çıkmadı ağrı sürekli olur geçmez dedi sertleşme de karnın her yeri taş gibi olur dedi