Bizde 21 22 haftalarda yaptik detayliyi bende 1 saat verilen ara dahil 2,5 saat surdu :D biz tek tek organlarini gosterdi acikladi kalbinin , kordon akisinin sesini dinletti. Cinsiyeti nasil anladiklarini gosterdi , bize hangi cinsiyet soylendigini sordu kiz dedim , oda evet kesinlesti o halde haberin olsun erkek olma ihtimali yok dedi parmaklarina falan tek tek bakti her yer tamamlandi bir tek yuzu kaldi yuzunu sakliyordu , git bi tatli ye yuruyus yap bol bol 1 saat sonra gel dedi , gittim 1 saat sonra inceledik yuzunu bir sorun yoktu , renkliyi bir acti cocuk yok , suyum alt sinira yakin , az oldugu icinde goremedik kapadik , yine de babayi cagirdi , onada kalbini yuzunu omuriligi biraz gosterip renkliyi acti ve neden gozukmedigini anlatti , ciktik. :) Doktorunuz bilgi vere vere gidince eglenceli oluyor bence , hele o parmaklari tek tek gosterip ayak parmaklarini cevirince ayaklari biraz topalak falan gozukuyordu , mesela yuzune gelince bak parmak emiyoruz suan bu haftalarda baslanir emme refleksi icin falan , kadinda cok tatliydi yalan yok , o yuzden cok eglenceliydi benim icin ^^ Bu arada bizede bir kagit verdi olculerinin yazildigi , butun her yerinin fotografi ve birde cd verildi…