goldumsu Kızlar dün sancılandım ve hala sancım var nstm aşağıdaki gibi doğum ne zaman başlar, açılmam hiç ilerlemiyor 🥺
goldumsu Buseyllzr dün hastanedeydim yatış vermediler açılma olmayınca. Ankara Şehir Hastanesine gittim. Şuan sancılarım var hala evdeyim
Htcerdogn goldumsu kaç haftalıksınız acaba. Allah kolaylık versin baya sancı görünüyo hareketli olmayı deneyin saha kolay açılma olabilir
Buseyllzr goldumsu hiç mi açıklık yokmuş yatış vermemeleri daha iyi olmuş ama orda daha çok zorlanırsın evde cekersin en azından sanciyi
Eylul2019 goldumsu acilman olmuyorsa sezaryene alirlar canm seni.cnku uzun sureli sanci olup acilma olmaynca bebek skntiya giriyor kalp atisi dusuyor ve hemen dogum yapman gerekiyr
goldumsu Eylul2019 bakalım dünden beridir sancı çekiyorum. Bebek sağ salim gelsinde doğum şekli önemli değil mahvoldum resmen. Devlet olduğu için sezeryana alır mı bilmiyorum 39. haftam bitti şimdi. 40 haftalık oldum
Buseyllzr goldumsu haberdar et benide canim merak ettim inşallah sağlıkla alırsın kucağına dayan biraz daha Allah yardımcın olsun dualarım seninle 🙏
Nil33 Sancılarınızı tarif edebilir misiniz? Benim de karnım taş gibi oluyor alt tarafa doğru aşırı bir baskı oluyor geçiyor. Arada sırtımdan bir ağrı giriyor. Doğum sancısını anlamamaktan korkuyorum
goldumsu Buseyllzr sancım hiç azalmıyor bebekte sıkıntıya girmiş iyice serum yaptılar nst tekrar çekildi açılmam hala aynı
goldumsu Buseyllzr 2 saat burda yürüyeceğim bakalım yine açılma olmazsa eve yollayalım diyorlar ama ben sancıdan bunaldım
Buseyllzr goldumsu suni neden vermiyorlar ya da sezeryan? Sancıların çok bide nasıl dayancaksin 10 cm olana kadar yorgun düşersin 🤦
goldumsu Buseyllzr herşeyi sordum. Sezeryana almıyorlar zaten. Sunide belli açıklıktan sonra veririz anca dedi e açıklık yok zaten sancım fazla napcam günlerce diyorum istersen yat dediler ama doğumun ne zaman başlar bilemeyiz dediler