haticenurrr arkadaşlar yumurtlama döneminde görülen akıntı başladı ama ovulasyon testinde t çizgisi hala aynı başına gelen var mı bu durum? yani akıntıdan ne kadar zaman sonra citf cizgi gördünüz
Deletedmom_85 haticenurrr canım akıntıya takılma hiç. Sen ovulasyon testini baz al. Mesela benim yumurtlama zamanımda hiç akıntım olmuyor normal zamanda da olmaz gerçi. Yani başkası görse bilse zanneder ki yumurtlama olmuyor akıntı olmadığı için. Bu ay yine ovulasyon kullandım çift çizgiyi de gördüm çok şükür.
haticenurrr Deletedmom_85 ben de ilk defa kullanıyorum gecen ay adetime göre hesaplandığım zaman 15. gün yumurtlama görmüsüm ama şimdi ovülasyon testini adet bitiminden beri yapıyorum 16. gündeyim hala görmedim sanki hic görmeyecekmis gibi hissediyorum ya ilk oldugu icin mi acaba🥲