Gamzeinci00 Kızlar 7+0 günlük hamileyim bu gün doktor kesenin 10 mm olduğunu ve küçük olduğunu söyledi dün kanda da beta 1425 çıktı 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi sağlıksız gebelik olabilir dedi böyle birsey yaşayan var mi
Annesininportakali53 Gamzeinci00 beta az kuzum ama sağlıksız olup olmadığını beta takibi yaparak anlarsın iki günde iki kat artıyor mu artıyorsa gec dollenmede olabilir yani canını sıkma simdiden
beniminikuzum08 Gamzeinci00 hayırlısı olsun inşallah bizde bebeği göremedik 7+4 boş grbelik olabilir dedi
mimar_anne Boş gebelik denmesi için kesenin 25 mm e gelmesi ve bebeğin görünmemesi gerekir daha kesen 10 mm geç döllenme olabilir 10 mm de yolk kesesi bile yeni yeni oluşur 10 gün sonra netleşir ☺️