Ada9y Kızlar ben test yaptım ikinci çizgi çok koyu pozitif çıktı testim. Pazartesi kan vericem. Kasıklarım ağrıyor ara ara neden acaba aranızda bu şekilde olan var mı
minik_koala_ve_annesi Ada9y yerlesme agrisi canim adet olacakmis gibi ates basar gogusler hassaslasir siser bende bunlar olmustu
1aysekaplan Ada9y keşke sadece o kasik ağrısı olsa mide bulantısı basladigi zmaan hayat zindan oluyor iki gündür doğru düzgün birşey yiyemiyorum canım hicbirsey cekmiyo sadece soğuk şeyler 🥺 6.haftamda başladı
Ada9y minik_koala_ve_annesi aynen Canım hepsi var ağzım çok kuru ne kadar su içsem de kuru. Sürekli idrara çıkıyorum. İkinci çizgim 3 saniyede çıktı aşırı koyu
seyma9188 Yerleşme ağrısı oluyor canım ben şuan 8+2 haftalık oldum bende de ara sıra oluyor hâlâ korkulacak bişey yok.Çok şiddetli olmadığı sürece tabi ara ara kendini hatırlatıyor olması lazım
Bayanyayla Kasık ağrısı oluyor normal bir şey bende de olmuştu 10 gün falan sürmüştü hatta doktorum tek taraflı bi kasık ağrısı olduğunda beni bilgilendir demişti sadece ona dikkat edebilirsin canım