Kbra_rgd Gece lavaboya kalktim pembe bi lekem vardi bu arada 35 haftalik hamileyim . Sadece tek seferlik pembe leke oldu baska olmadi. Bebegimin hareketlerinide bugun fazla hissetmiyorum bisey mi var acaba yardimci olur musunuz?
Lolipop Kuzum ben 35.haftada doğum yaptım suyum geldi.Suyum geldiği için mecburen doğuma alındım suni şancı ile normal doğum yaparak 2.kızımı dünyaya getirdim rabbime şükürler olsun...Ihmal etme biran önce doktoruna danış
Seymahamza Lolipop bebeğiniz küvezde falan kaldı mı yada herhangi bir sorun yaşadınız mi gözünüz Aydın olsun bu arada 😊
sudamlasi Seymahamza leke her zaman önemli. Pembe de olsa kahverengide olsa kırmızı da olsa hemen acile gitmek lazım kaç haftalık olursan ol yani. Bide akıntılar var beyazsa problem yok sarıysa ve yeşilse enfeksiyon belirtisi😊
sudamlasi Seymahamza demek ki senin ki normaldi ama çoğu zaman normal değil ilk haftalarda yerleşme kanaması olabiliyo bu normal mesela
Lolipop Seymahamza tedbir amaçlı 3 gün kaldı canım .Çok şükür gayet sağlıklı. Teşekkür ederim kuzum darısı bütün bekleyen anneleri başına
Seymahamza sudamlasi 34+4 teyim şuan nişan mi diye düşündüm doktora da söyledim sancı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
sudamlasi Seymahamza senin haftan ileriymiş canım renkli sümüksü akıntın gelirse nişanın gelmiş demektir belki o gün belki 1-2 hafta sonra doğum gerçekleşir(nişandan sonra) Kimisinin nişanı gelmez.
Seymahamza sudamlasi benimki leke tarzında geldi önce pembemsi damla şimdi kahverengi ama sümüksü yapıda değil o nedenle bilmiyorum 😀