aresinannesi1 Arkadaşlar 4 hafta 3 günlük hamileyim ama kaç gündür sürekli sarı leke geliyor normal mi 😔
Xxxbetuss aresinannesi1 evet bir hafta kadar antibiyotik tedavisi uygulandı ondan sonra doktorum sirkeli su ile yıkamamı söyledi isterseniz sirkeli su ile yıkayın rahatlatıyor