Senaa-senn1006 40 haftalık hamileyim kanlı sümüksü akıntım geldi ara ara gelmeye devam ediyor doğum başlamış mı sizce böyle yaşayan var mı hastaneye gitmeli miyim yoksa sancımı beklemeli miyim
Gull_94 Senaa-senn1006 akıntıdan sonra sancılarınız gelır öuhtemelen nısan gelmıs Tedbır amaclı gıdın haftanızgelmıs cunku
Sgnn Senaa-senn1006 nişan gelmiş canım. Sancın uada suyun gelirse doktora gitmelisin nişandan hemen sonra doğum başlamıyor
Gorkemm Senaa-senn1006 benim Perşembe günü geldi 1 kere sonra durdu dünde gelmedi ama bugün sabah bi geldi öğlen gene geldi dün doktora gittiğimde her şey normal iyi demişti bekliyorum o yüzden 40+4 olduk gelsin yani bi zahmet 😂😂