Gul45 Benannemioluyorum bnde 4+3 bugün gittim çok yeni oluşmaya başlıyo dedi normalmiş 5 hftadan sonra görünür inşallah
Meltem01-27 4 haftalıkken bende gitmiştim görünmemiştl 5 haftalıkken göründü sıkıntı etme canım bazen 6 yı bulanlar oluyor geç döllenmeden dolayı
Edabykl beniminikuzum08 rahmim tersmis benim bos gebelik olabilir dedi korkmustum baya doktor dedi vajinal yolla bakmam lazim baktigi an gordu dedi rahmin ters oldugu icin bebek arka tarafta kaldi karindan gozukmedi 12.haftamda gozukmustu karnimdan
Zuzununannesi01 Benannemioluyorum canım hcgyle alakası pek yok haftan göre bebeğin tutunmasına göre görürsün genelde 5. Haftada görülüyor
benimmdunyamm Benannemioluyorum 2009 du değerim üstelik 2 hafta geç döllenmem de varmış ama göründü kesem karından görünmedi vajinal göründü size karından mi baktı