Kızlar 14 haftalık olduk bugun, ama öncesinde de zaman zaman böyle göbegim etrafı rahat etmiyor sanki göbek aaşagı düşüyor hissi gibi Bi his normal mi acaba plesanta geliştiği için mi orda Bi baglantı kordon oldugu için mi artk o his oluyor patlıcak gibi Bi his yani anlatamadım ki sizde de oluyor mu :)