nisamom_ kendine telkinde bulun canım. Bol bol dua et bebeğim benimle kalacak ben sağlıklıyım hiçbir sorun Yok diye söyle kendine. Aklına bunu kabullendir
Psikoloji öyle kötü bir şey ki, sağlıklı ilerleyecekse bile yine mi kimyasal yine mi kimyasal diye kendini yiyip bitirdiğin zaman, işler normal seyrinde ilerleyecekse bile tersine döner. Lütfen güzel düşün güzel olsun. Sürekli ben sağlıklıyım bebeğim sağlıklı bebeğim benimle kalacak şeklinde kendine bunu kabullendir.🙏