Kızlar lütfen yardımcı olun. Bebeğim bir aylık. Yaklaşık bir hafta önce mastit oluştu sol göğsümde. Ters emzirme, sıcak kompres vs yaparak kanalların açılmasını sağladım ve su an o ilk oluştuğu zamana göre çok iyiyim. Fakat göğsümdeki o kızarıklık hiç geçmedi ve aşırı çok kaşınıyor kaşıyorum ama o kadar içten derinden kaşınıyor ki fayda etmiyor kaşımam. Doktora da gittim sadece antibiyotik verdi kullanıyorum ama bu kaşıntı beni öldürecek başına böyle bir sey gelen oldu mu nolur yardımcı olun normal mi bu. Bebeğime bir şey olur mu sütle alakası varmıdır