Ozgeozgul Kızlar yenidoğan kıyafetleri yıkamaya başladım kurutma makinasına atmalı mıyım ? Küçüklük mü ? İlk giymeden atma diyenler var küçülüyor diyen var çok kararsızım
Mysaa Ozgeozgul bence atma canım as zaten havalar sıcak hemen kurur . Kurutma makinesi biraz sıkıntı hem doğal kuruması daha iyi bence
Smv Ozgeozgul canım kesinlikle at kurutma makinesinde çamaşırları doğru programda yıkadıgın takdirde küçülme yapmaz bebek programında yıka ekstre hijyen oluyo bu bebek için daha iyi balkona astıgında toz evin içine astıgında nem olur kurutma daha mantıklı ve hijyenik
gldn065807 Ozgeozgul ben hep kurtmada kurutturuyorum bebek programında hıcbır sıkıntı cıkmadı sımdıye kadar büyük rahatlık
Cicilibicili Ozgeozgul ben hep kurutmada kurutuyorum. Doğru programla küçülmez. Balkonda bebek kıyafetleri daha da tozlanır, makine tozunu alıyor
DlrOzn Ozgeozgul bence kurutma makinesine atmalısın. O ilk tozlarını da almış olur. Daha önce kullandığında kıyafetlerde küçülme oldu mu sanki 😄 Sırf bebeğim için yakın zamanda kurutma makinesi almayı düşünüyorum
Babyb22 Ozgeozgul tabiki kurutma makinesi tüm tozunu alıyor çamaşır makinesinde yıkanırken aslında ne kadar da temizlenmediğini anlıyorsun, ben de dolap kuruluğu olarak atacağım. Sentetik ve dolap kuruluğu olarak atarsanız hafif nemli çıkacaktır böylece hem tozu alınmış olur hemde ütü aşamasına hızlı gelir :)
Srfe Pamuklu eko ya da hassas programda kullanıyorum genelde bir şey olmuyor kıyafetlere cok aşırı hassas ya da boncuklu kıyafetler atmıyorum ben sadece … Ama tabi o gün gelince bebişimib kıyafetlerini atar mıyım bende de zamanı geldignde soracaktm iyi oldu bu post😌😌
Nezii Smv Benim makinemin bebek programı yok. Bebek programındayken sıcaklık göstergesi kaç oluyor acaba görebiliyormusunuz ?
Ozgeozgul Hepinize çok teşekkürler ☺️ İlk kurutmayı asarak yapıyorum sonra hep atıcam doğru programla küçülmüyormuş :) kendi kıyafetlerimizde küçülmüyor sonuçta
mummy_to_be Ozgeozgul bence kurutma makinesinde kurutabilirsiniz az nemli kalacak şelikde. Ya da sererek kurutsanız bile sonra bi 10 dk da makineye atıp hem tozunu aldırırısınız hem de ısıyla dezenfekte olur.
Sehersudi Ozgeozgul evet bence olabilir. Ama sana tavsiyem ufak kıyafet alma hiç bir zaman. Hemen ufalıyor yıkayınca veya kurutunca. Hemen de çocuk büyüyor üç aylık aldığın koyafet ikinci aya kadar dayanmıyor
Ozgeozgul Sehersudi herkes duyunca hep 0-3 aylık almış hatta bazılarından 2 tane var fişleri yok lcw den alınanlar var değiştirmeyi deniycem umarım değiştirirler hepsi çok küçük
visneliayran Ozgeozgul ben attım, biraz küçüldü gibi geldi ama ütüleyince düzeldi hepsi yüzde yüz ya da organik pamuk tu, sorun olmuyor ama bence ekstra kurutma değil de pamuklu ütü kuruluğunda at, ben bir dahakine öyle yapacağım 🌼
Archenemy_56 Ozgeozgul benim hiçbir kıyafeti küçültmedi cnmm büyük oğlum için söylüyorum bu bebişe daha almadım ama alınca atıcam kurutmaya tozunu ipini alsın daha sağlıklı geliyor bana
kbr_22 Ozgeozgul baby programı varsa sorun olmaz diye düşünüyorum bende haftaya kıyafetlerini yıkayacağım baby programda kısa süre kurutcam
Tugbannebebek Ben de kurutma mak. Da kuruttum küçülme filan olmadı. Daha hijyenik geliyor bana, dışarının tozu pisi uçmuyor üstüne
Sevval4 Ozgeozgul Bebeğimin kıyafetlerini ve kendi çamaşırlarımı kurutmada kurutuyorum. Mis gibi çıkıyor