_akalin3 Angels21 evet gunde 2-3 kez oluyor doktorum dinlen gecmezse agrı veya akıntıda eşlik ederse haberleşelim demişti(27+5im)
benimmdunyamm Angels21 canım bende aynıyım hatta dün doktota gittim biraz da karnımda ağrım vardı ulturasyonla baktı alttan baktı şükür bir sıkıntı çıkmadı öyle sertlemesi normalmiş böyle göbeğin tamamen her tarafını taş gibi olması normal değilmiş
Angels21 bsraguruler doktor adalat diye hap verdi kasılmalar için bana onu içiyorum ama yine de oluyor sertleşmeler
bsraguruler Angels21 bana sadece magnezyum verdi kasılmalar olurken nst ye girdim sancı çıkmadı bsy olmaz dedi Dr