Srkya bazı isimler ağır gelebiliyor çocuklara. Kuzenimin adını çağlar koydular. Her çocuk bir değildir ama, çocuk doğduğu günden beri bi tuhaf yapıyordu kendini kasılıyor dilini yutuyordu, hocalar isminin ağır gelebilme ihtimalini ortaya koyunca, adını Hamza olarak değiştirdiler muska falan yazdılar düzeldi çocuk. Lafın özü şuraya değinmek istiyorum bazen bazı isimler çocuklara ağır gelebiliyor, bazı isimler karakterine yansıyor ismiyle özdeşleşiyor insan. Bende bir tık ismin çocuğu etkilediği kanaatindeyim.