alisinannesi10 Merhaba anneler. Göbek deliğinizde kararma oldu mu ? Kir de var nasıl temizleyebiliriz ben bakınca çok utanıyorum ya
EsraBaykara alisinannesi10 gebelikle birlikte karın şiştikçe öne çıkmıştır. Bende de kalıntılar vardı banyolardan sonra hassas hareketlerle cımbızla aldım parçaları. Kanatmayın iyi kurulayın mikrop kapmasın.
Rabiaugur alisinannesi10 benim göbek deliğim yok resmen şuan içide kalmadı komple dümdüz oldu o yüzden bişeyde yok içinde 😂
127383 alisinannesi10 benim de dışa doğru cikti ve göbek deligimde kararma var korkuyorum da temizlemeye ama her duş sonrasi nazikce temizliyorum ama cikmiyor
alisinannesi10 EsraBaykara benimki düz ama içi kirleniyor malesef korktuğum ve huylandığım için nasıl temizlicem bilmiyorum
[silindi] Benimki kapkara oldu resmen one firladi birde… Ben normalde de hafif nemli kulak cubuguyla ustten aliyorum sonra nemlendirici kremle kulak cubuguyla tekrar aliyorum sonra tekrar suyla temizliyorum. Gobek deligi fobim var…
EsraBaykara alisinannesi10 kararma tüylenme hormonal diye biliyorum. Doğumdan bir süre sonra düzelir👍🏼