minikmelek1311 Kızlar hamilelikte mantar enfeksiyonu bebeğe zarar verirmi ben fitil kullanmak istemiyorum. Kanamam vardı son 1 haftadır yok tekrar olur diye korkuyorum. Bu durumu yaşayıp hiç bişe kullanmadan doğuran var mı
Aytiii minikmelek1311 Ben kullandım, çok iyi geldi ve riskli gebelikdi. Bence doktorunuz ne öneriyorsa uygulayın
Soruyorumm minikmelek1311 bende başından beri var bebeğe zararı yokmuş doktor bana fitil vermiyo dayanılmaz kaşıntın olursa ancak o zaman veririm diyor 18.hafta bitiyor böyle devam ediyoruz
NslhnAltun5580 minikmelek1311 mantar deyip geçmeyin normal doğumda sıkıntı olabilir tedavisini olun bence fitilin hiç bir zararı yok , kuru tutun çamaşırınızı sık değişip ütüleyin
Zeyfat17 minikmelek1311 bana da fitil ve krem verdi kremi bşr iki kere sürünce aniden geçti kaşıntı fitili kullanmadım daha eğer tekrarlarsa kullanacağım
minikmelek1311 Aytiii daha doktora söylemedim ama 8 haftalikken fitil verdi 2 defa kullandım sonra aşırı kanamam oldu bıraktım şimdi onu kullansam mı acaba yoksa pazartesi yi mi bekleyin şuan 14+5
Aytiii minikmelek1311 Bekleyin, doktorunuza danışmadan yapmayın derim..ilacım yan etki ettiyinde mutlaka doktorum ilacımı deyişiyor.
Aytiii minikmelek1311 biliyorum kaşıntı rahatsız ediyor, sirkeli suyla yıkayın, sık-sık iç çaşırınızı deyişin, ütüleyip giyinin ve genital bölgeyi kuru tutun. Doktora gidene kadar
minikmelek1311 Aytiii şimdi görüştüm telefonda doktorumla aynı fitili önerdi ve travazol krem neopenotran14 fitil
Aytiii minikmelek1311 Doktorunuz size zarar verecek şeyi önermez canım, içiniz rahat olsun. İçine girecek şekilde itin ama çok derine gitmeyin ve gece uyumadan önce yapın
minikmelek1311 NslhnAltun5580 bugün akşam kullanacam doktorum kullan dedi. Daha çok artarsa kötü olur
Soruyorumm minikmelek1311 benim de cok akıntım var doktor olsun ilaç kullanma sirke ile sil yıka falan diyo son çare ilaç diyo ben de bildiği vardır diye kullanmıyorum
Tugceasil Benim iki haftadır var 21 haftalığım. İlk travazol verdi tam geçirmedi sonra 2 li fitil verdi çok rahatladım. Benim kaşınmıyordu ama oram şiş gibiydi ve idrar yaparken resmen iç dudaklarda ağrı vardı
Benjaminannesi minikmelek1311 verir kuzum erken doğuma kadar götürüyor illet geçmiş olsun kendimden biliyorum üzmek için demiyorum ama acilen görünmen gerek
minikmelek1311 Benjaminannesi anladım canım görüştüm bugün doktorlar bir fitil birde travazol krem kullan dedi. Kullanacam artık. çünkü mantar çok kötü hamile olmadan önce çok çektim
Benjaminannesi minikmelek1311 dikkat et kendine taharet alırken vajinaya temas etmesin ondan sonra kurulursun inşallah
minikmelek1311 Leyla001 Benjaminannesi Teşekkür ederim kızlar bugün kullandım bakalım fitili. İdrar yolunda sıkıntı yok kum döküyordum 2 hafta önce gitmiştim doktora ilaç verdi kullandım şuan rahatım günde 3 buçuk litreden fazla su içiyorum.
Leyla001 minikmelek1311 kesinlikle kullan canım doktoruna söyle zarar verir tatbiki de bebeğe de snaa da mutlaka fitil ve krem yazacaktır