Merhabalar arkadaşlar bi sorum olacak sizlere 36+3 de yim ve 2 gün sonra eşim şehirdışına yani memleketine işleri olduğu için bi Kaç günlüğüne gitmek istiyor ben tedirginim yolda bişey olursa diye şehir dışı dediğim arabayla 3 saat ve maksimum 4 5 gün orada kalacağız. Sizde son haftalarınızda yolculuk hakkında ne düşünüyorsunuz.