Nskyhn _anne- bebek yağı olarak zeytinyağı kullanacağım. Pişik kremi olarak mustela ve kantaron yağı kullanacağım. Şampuan incia alacağım. Başka da bir şeye gerek yok bence.
Nskyhn _anne- bence gerek yok saf zeytinyağı her şeye yeter. Oldu ki yüzünde isilik oluştu o zaman doktora sorarsınız ona göre bir şey verir