Ya 10+2yiz şuan. Bu enfeksiyon beni de vurdu. 7 haftalıkken bi kanama yaşadım bitti. Sonra enfeksiyon derdi başladı. Monurol şase verdi tek sefer kullandım. Bi hafta geçti. Ara ara lekelenme olunca yeniden gittim. Daha fazla enfeksiyon çıktı.Bi hafta sonra tekrar bakalım bol su iç dedi. Baya karnıma kasığıma bıçak saplanması gibi ağrı giriyo. Sizin de mi öyle?