Mnk16 Ay bıçak saplanıyor gibi oluyor ayağa kalkıp yürümeye kalktığım zaman magnezyumda kullanıyorum ama 😒
Helindmr Mnk16 benim de aynı şikayetlerim var. Ayak tabanları cok ağrıyor yürümekte zorlaniyorum. Magnezyum iyi gelmesi lazım. Bişey kullanmayin ağrı olmasi gayet normal kemikleriniz zayif güçsüz demek ki. Bol bol su içip dinlenin.